Saturday, May 21, 2011

a k u t a k n a k k u t u k M e l a y u . . .



Happy Saturday guys.
Hari ini macam biasa, konon-konon nak bangun pagi tuk maen Squasy, tapi apakan daya, t i l a m aku lagi menarik aku tuk terus diam baring & bermimpi mungkin penangan membakar ikan dan ayam bbq malam tadi. Squasy atas katil la kaedahnya.

Seawal pukul 9 am, aku ada janji temu dengan abang-abang katang KPLI. Well, as usual we had our breakfast kat Warung Roti Canai Jeti Kole Besut. Makan biasa-biasa je, tapi ada benda menarik nak dikongsikan. Tengah sedap-sedap, tiba-tiba makan ada satu group muda belia,baru pulang pulau agaknya, 3 laki 3 pompuan, couple
la agaknya mai duduk belakang aku. Ok. Kalau sebelum ni, berapa ramai manusia pun yang datang makan kat situ, even pelancong yang just berbikini pun aku takde aku nak buat story, but for this time i dunno why, aku nak share dengan pembaca.

From my persepsi, they all ni mesti belum kahwin, sebab dari gaya kita dapat usha kan sama married or available. Berpeluk sakan bagai, bercium bagai, tangan laki pompuan dah macam melekat guna gam gajah, takde ampun nya. Pastu, 1 pompua
n nih, badan chubby, baju ketat kaler pink menampakkan lebihan lemak keliling pinggang, kaler rambut ala-ala Elizabeth Swan, bertopi besar macam topi petani & paling 'cool' hisap rokok seyh! Tiba-tiba pompuan tu tanya boifren (agaknya) dia, "Hubby, pahni kito nok gi mano?" ok!

Aku ingat baju vogue the vase, hisap rokok berkotak-k
otak, bersekududukan takde kisah orang, dari kategori orang-orang yang asal bandar je, i mean negeri yang agak western la like Key Ell or Pinang or JB. Rupa-rupanya, Pantai Timur da, cek mek molek ok. Jadi, kalau korang pantas & bijak, korang bisa menangkap apa yang aku cuba sampaikan, Ok, takpelah. Lambat.

Setiap manusia yang kita lihat, jumpa dan kenal adalah berbeza. Jadi jangan terlalu awal untuk menduga & menilai. At the first sight, aku berdosa, terlintas dalam hati aku. "kuang ajau gile doang ni, dari Key Ell, datang tempat kampong camni, show some respect la kan, kalo dah sah-sah foreigner, bogel depan aku pun, aku kisah apa kan, ni Melayu". Rupanya, oang Kelate jah. Or maybe Terengganu la kot. so, cariklah sendiri positif & neg
atif dalam entry aku nih.
Aku tak nak ulas.



Semalam bergambar dengan Blogger Makna Pada Kata. Berjumpa di BBQ class party.




13.30. Lokasi : Renek
Menu : Nasi + Patin Masak Tempoyak + Telor Dadar.
S e d a p + M u r a h G i l e . .









p/s : A k u m i n t a m a a f . .
u/p : Kepada geng-geng kaki makan aku, nanti kita pergi makan ikan patin yang sedap itu ok. Janji.



0 orang berkata-kata:

 
design by suckmylolly.com