Friday, May 20, 2011

i t s f l y d a y la . .

Hai. Selamat Pagi. Salam Sejahtera dan Salam Satu Malaysia.
Semalam, aku tidur selewat jam 2.am, aku pun was-was natang ape la yang aku buat sampai tidur lambat gituh.


Ooh, malam tadik aku berjimba-jimba bersama mereka.




T e r i m a k a s e h k a m u s e m u a . .


So, kesanye? aku baru bangun ni, jam kat atas pintu bilik aku menunjukkan jarum pendek kat nombor 12 dan jarum panjang kat nombor 1.
Update entry jap.




r i n d u nak berjimba-jimba seperti waktu dulu. Friday mesti f l y d a y . .
Test ur memory - Dimanakah lokasi penggambaran diatas?
- Gambar ehsan dari Paed's Collection.




Happy Flyday.






p/s : To all the people who text me morning wishes, terima kaseh. Aku malas nak reply.
Nak sambung tidur. =)

0 orang berkata-kata:

 
design by suckmylolly.com