Sunday, January 16, 2011

slimobses 05

Hilang depressed aku!Kelakar tak hengat!

Entry kali ini adalah sebagai respon kepada entry "slimobses 04"..
"hari nih kita akan membincangkan PACAL program Bina Insan Guru kita"...
hahahahah!!! buduss gile..PACAL = PASAL..
Tq mate pagi2 membawa keceriaan percuma pada aku!
Tq to Madame N****** gak coz looks liked very cool + lovely today!



Happy Belated Birthday Madame!
Sayang lebih laa Madame!!




Ucapan sempena Birthday "mama" ialah, semoga dapat mengandung lagi & dapat baby secumell ini,takpe biar aku jadi babysitter nye. Tak kisah la tak masuk maktab pun.

p/s : Sila take note,aku sudah mula menyayangi wanita yang bergelar "mama" di penjara Besut ini.

Sila jangan merusuh, ini hanya pendapat aku.

0 orang berkata-kata:

 
design by suckmylolly.com